Хімія

Про курс

Алгоритм навчання


Дистанційний курс «Хімія»містить 13 тем, які згруповані у чотири розділи. Після опрацювання всього матеріалу дисципліни студент має змогу отримати 400 балів, які розподілено між трьома видами практичних завдань: тести, тренажери та завданнями для звіту викладачеві. Максимальна кількість балів, яку може одержати студент за те чи інше завдання, наведена у таблиці.

Таблиця – Розподіл балів за окремі види практичної роботи

Тема

Максимальна кількість балів за:

Загальна сума балів

тести

тренажери

завдання для звіту викладачеві

РОЗДІЛ 1

1

Основні поняття і закони хімії

10

17

15

42

2

Будова атома

12

-

-

12

3

Періодична система Д.І.Менделєєва як природна класифікація елементів

12

-

15

27

4

Хімічний зв’язок

12

-

15

27

Підсумок за РОЗДІЛ 1

46

17

45

108

РОЗДІЛ 2

5

Енергетика хімічних реакцій

10

17

20

47

6

Хімічна кінетика і хімічна рівновага

10

12

-

27

7

Дисперсні системи. Загальні властивості розчинів

10

17

20

37

8

Електролітична дисоціація. Розчини електролітів

10

-

20

30

Підсумок за РОЗДІЛ 2

40

46

60

146

РОЗДІЛ 3

9

Окисно-відновні реакції

12

15

17

44

10

Загальні основи електрохімії

10

17

-

27

11

Корозія металів. Захист від корозії

10

-

-

10

Підсумок за РОЗДІЛ 3

32

32

17

81

РОЗДІЛ 4

12

Комплексні сполуки

10

17

-

27

13

Загальна характеристика металів

10

17

11

38

Підсумок за РОЗДІЛ 4

20

34

11

65

Підсумок по всьому курсу

138

129

133

400

В кожній темі пропонується як повний варіант теоретичного матеріалу, так і його стислий конспект. Для кращого розуміння навчального матеріалу студенту варто спочатку вдумливо ознайомитися з повною версією лекції, а для закріплення – користуватися стислим конспектом, де згруповані основні теоретичні положення, які містять обов’язковий мінімум для підсумкового контролю знань. Крім того, слід ретельно розібратися з алгоритмами розв’язування типових задач, які наводяться в окремому параграфі наприкінці кожної теми.

Після вивчення теоретичного матеріалу з кожної теми студент переходить до виконання практичної частини курсу, починаючи з тестових завдань, що дають змогу перевірити якість засвоєння теми. Тестові завдання упорядковані по блоках і оцінюються залежно від їх складності.

Другий етап практичної роботи –  тренажер, яким залежно від особливостей конкретної теми можуть бути віртуальні лабораторні досліди чи розв’язування задач. Перед роботою з тренажером студенту необхідно уважно ознайомитися зі вступом, загальними відомостями, порядком виконання роботи, рекомендаціями щодо аналізу отриманих результатів.

В деяких темах тренажери не передбачені, в такому випадку студент одразу переходить до наступного етапу – відкрите завдання для звіту викладачеві. Відкрите завдання орієнтовне на самостійне застосування набутих знань для вирішення практичних задач з хімії.

Звіт про виконання відкритого завдання надсилається викладачеві у вигляді текстового файлу, який повинен містити: умову завдання, хід і аргументацію розрахунків, посилання на певні закони, принципи чи правила, рівняння хімічних реакцій, аналіз отриманих результатів, висновки тощо.

За кожний вид практичної роботи студент отримує певну кількість балів (див. таблицю), які підсумовуються автоматично. Успішним вивченням дистанційного курсу «Хімія» вважається отримання 60% балів у кожному розділі.


© 2024 СумДУ
created with Lectur'EDbeta