- Тема 1 - Історія розвитку комп’ютерної техніки
- Конспект лекції
- 1.1 Ручні і механічні засоби обчислень раннього періоду
- 1.2 Інформаційні революції в історії
- 1.3 Історія розвитку комп'ютерної техніки
- 1.3.1. Принципи роботи комп'ютерів Конрада Цузе
-
1.3.2. Перше покоління - ЕОМ з електронними лампами.
- 1.3.3. Друге покоління - ЕОМ на транзисторах.
- 1.3.4. Третє покоління - малогабаритні ЕОМ на інтегральних схемах
- 1.3.5. Четверте покоління - персональні комп'ютери на мікропроцесорах.
- 1.3.6. П'яте покоління комп'ютерів (1985 і донині)
- 1.3.7. Напрями розвитку комп'ютерів.
- 1.3.1. Принципи роботи комп'ютерів Конрада Цузе
- 1.1 Ручні і механічні засоби обчислень раннього періоду
- Стислий конспект
- 1.1 Ручні і механічні засоби обчислень раннього періоду
- 1.2 Інформаційні революції в історії
- 1.3 Історія розвитку комп'ютерної техніки
- 1.3.1. Принципи роботи комп'ютерів Конрада Цузе
-
1.3.2. Перше покоління - ЕОМ з електронними лампами.
- 1.3.3. Друге покоління - ЕОМ на транзисторах.
- 1.3.4. Третє покоління - малогабаритні ЕОМ на інтегральних схемах
- 1.3.5. Четверте покоління - персональні комп'ютери на мікропроцесорах.
- 1.3.6. П'яте покоління комп'ютерів (1985 і донині)
- 1.3.7. Напрями розвитку комп'ютерів.
- 1.3.1. Принципи роботи комп'ютерів Конрада Цузе
- 1.1 Ручні і механічні засоби обчислень раннього періоду
- Слайди до теми 1 - Історія розвитку комп'ютерної техніки.pdf
- Висновки
- Питання для самоперевірки
- Список літератури
- Конспект лекції
- Тема 2 - Класифікація комп’ютерів
- Конспект лекції
- 2.1 Технологічні і економічні аспекти
- 2.2 Класифікація комп'ютерів
-
2.3 Персональні комп'ютери
- 2.4 Ігрові комп’ютери
- 2.5 Робочі станції
-
2.6 Х-термінали
-
2.7 Сервер
-
2.8 Мейнфрейм
Ключові терміни:
X-термінал, аналогова обчислювальна машина, відмовостійкість, гібридна обчислювальна машина, електронна обчислювальна машина, закон Мура, комп'ютер, масштабованість, мейнфрейм, надійність, настільний комп’ютер, обсяг пам'яті, портативний комп’ютер, проблемно-орієнтований комп'ютер, продуктивність, робоча станція, сервер, спеціалізований комп'ютер, сумісність і мобільність програмного забезпечення, універсальний комп'ютер, файл-сервер, цифрова обчислювальна машина, швидкодія, ігровий комп'ютер, інтерфейс користувача - 2.1 Технологічні і економічні аспекти
- Стислий конспект
- 2.1 Технологічні і економічні аспекти
- 2.2 Класифікація комп'ютерів
-
2.3 Персональні комп'ютери
- 2.4 Ігрові комп’ютери
- 2.5 Робочі станції
-
2.6 Х-термінали
-
2.7 Сервер
-
2.8 Мейнфрейм
Ключові терміни:
X-термінал, аналогова обчислювальна машина, відмовостійкість, гібридна обчислювальна машина, електронна обчислювальна машина, закон Мура, комп'ютер, масштабованість, мейнфрейм, надійність, настільний комп’ютер, обсяг пам'яті, портативний комп’ютер, проблемно-орієнтований комп'ютер, продуктивність, робоча станція, сервер, спеціалізований комп'ютер, сумісність і мобільність програмного забезпечення, універсальний комп'ютер, файл-сервер, цифрова обчислювальна машина, швидкодія, ігровий комп'ютер, інтерфейс користувача - 2.1 Технологічні і економічні аспекти
- Слайди до теми 2 - Класифікація комп'ютерів.pdf
- Висновки
- Питання для самоперевірки
- Список літератури
- Конспект лекції
- Тема 3 - Загальні принципи архітектури комп’ютерів
- Конспект лекції
- 3.1 Принципи побудови комп’ютера. Архитектура Фон Неймана
- 3.2 Принцип роботи машини фон неймана
- 3.3 Архітектура і структура ПК
- 3.4 Будова комп’ютера
Ключові терміни:
адаптер, арифметико-логічний пристрій, архітектура з паралельними процесорами, архітектура комп'ютера, багатомашинна обчислювальна система, багатопроцесорна архітектура, класична архітектура, контролер, лічильник команд, машина фон Неймана, метод трансляції, персональний комп'ютер, порт, принцип відкритої архітектури, пристрій управління, регістр команд, системна магістраль, структура комп'ютера, інтерфейс - 3.1 Принципи побудови комп’ютера. Архитектура Фон Неймана
- Стислий конспект
- 3.1 Принципи побудови комп’ютера. Архитектура Фон Неймана
- 3.2 Принцип роботи машини фон неймана
- 3.3 Архітектура і структура ПК
- 3.4 Будова комп’ютера
Ключові терміни:
адаптер, арифметико-логічний пристрій, архітектура з паралельними процесорами, архітектура комп'ютера, багатомашинна обчислювальна система, багатопроцесорна архітектура, класична архітектура, контролер, лічильник команд, машина фон Неймана, метод трансляції, персональний комп'ютер, порт, принцип відкритої архітектури, пристрій управління, регістр команд, системна магістраль, структура комп'ютера, інтерфейс - 3.1 Принципи побудови комп’ютера. Архитектура Фон Неймана
- Слайди до теми 3 - Загальні принципи архітектури комп'ютерів.pdf
- Висновки
- Питання для самоперевірки
- Список літератури
- Практичне завдання до теми 3 - Частина 1
- Практичне завдання до теми 3 - Частина 2
- Практичне завдання до теми 3 - Частина 3
- Конспект лекції
- Тема 4 - BIOS